Košík
logo heureka Seznam-pneu.cz je ověřeno zákazníky
Pneumatiky EshopZe světa pneu

AUDI A3 na Ventus S1 EVO


 (25.06.2009)
Modely Audi A3, A3 Sportback a A3 Cabrio budou v budoucnu sjíždět z montážní linky na pneumatikách Hankook. Vysoce výkonná pneumatika Ventus S1 EVO od Hankook Tire, která získala četná ocenění v nezávislých testech ze strany mezinárodního automobilového obchodu, a která byla testována právě na Audi se nyní objeví na nových autech přímo z továrny a to v rozměrech 225/45R17 na na A3, A3 Sportback a A3 Cabrio. S jejich nově dokončenou dohodou o prvovýbavě, Audi a Hankook Tire rozšiřují své úspěšné partnerství také na evropský trh. Hankook Tire, v současnosti sedmý největší výrobce pneumatik na světě, vybavuje různé modely Audi na čínském trhu od roku 2008. Tato dohoda vybavit serie A3 pneumatikami Hankook přímo z výroby. Hankook Tire nyní také dodává pneumatiky poprvé přímo do výroby vozidel v hlavním závodě v Německu, Bavorském městě Ingolstadt.
 
Jin-Wook Choi, Vice-prezident a šéf Hankook Tire v Evropě, říká: "Jsme hrdí, že nyní budeme schopni dodávat Audi náš špičkový evropský produkt. Po celém světě, název Audi je zkratkou pro první třídu, technický výkon a vynikající kvalitu. To platí zejména pro Německo - Audi na domácím trhu. Něměčtí řidiči mají nejvyšší požadavky na perfektní nastavení auta a jeho manipulaci což je přímým důsledkem interakce s pneumatikami. Je to právě tato dokonalá souhra, kterou jsme pomocí naší Kontrol Technology dovedli k dokonalosti. Kontrol Technology je vlastně vývojová filozofie, což je přístup, který hrál klíčovou roli v rozvoji naší vlajkové lodi, produktu Ventus S1 EVO."
 
Během rozsáhlé testovací fáze se Ventus S1 EVO zvýraznil díky jeho dynamickým vlastnostem, při zachování celkového pocitu pohodlí. Se svým optimalizovaným valivým odporem a nízkým hlukem, pneumatika také sbírala body i z hlediska šetrnosti k životnímu prostředí. A samozřejmě Ventus S1 EVO již má označení nízkého hluku používané v Evropské unii, které potvrzuje její nízkou hladinu hluku během silničního provozu. Na štítku budou tyto znaky povinné pro všechny pneumatiky v této kategorii. Tato nová dohoda s Audi označuje další milník úspěšné strategie výrobce pneumatik a jeho prvo-výbavy. Kromě Audi, patří mezi klientelu Hankook Tire také největší evropský automobilový výrobce Volkswagen, který se opíral o Hankook pneumatiky roky. A rok 2009 přinesl také podstatný rozvoj tohoto partnerství. Technici od VW si vybrali znovu Hankook Tire, a to jak pro prvo-výbavu na Transporter T5, Caravelle, Multivan a California v Evropě tak pro americký trh na Jettu, Jettu SportWagen a New Beetle. Spolu se stávající dohodou pro Polo, Golf, Tiguan, Caddy a Caddy Maxi, tak je současně celkově devět různých modelů VW, které jsou vybaveny pneumatikami Hankook přímo z výroby.
 
Kromě Audi a Volkswagenu, i ostatní výrobci jako je Chevrolet, Chrysler, Ford, Hyundai, Kia, Opel a Renault mají důvěru v pneumatiky Hankook a proto si je vybrali do jejich prvo-výbavy. UHP pneumatika Ventus S1 EVO od Hankook Tire byla speciálně vyvinuta pro rychlá sportovní auta nebo pro „poladěné“ luxusní vozy. Stejně jako v minulých letech, tato „sportovně-luxusní“ pneumatika dostala nejvyšší hodnocení "velmi doporučená", v provedených testech letních pneumatik, které uspořádal renomovaný časopis Sport auto (téma 04/2009). Řidiči měli nejlepší dojem z toho jak se Ventus S1 EVO chová během manipulace na suché trati, nejprestižnějších „bod“ ve sportovních testech. V této oblasti, se testeři shodli na tom, že Hankook S1 EVO jako vlajkový produkt je "THE BEST." V kategorii "mokré brzdění", což je velmi důležité z hlediska bezpečnosti, „sportovně-luxusní“ pneumatika dostala také top skóre, jako vždy. Další testovaná kritéria zahrnují přesnost řízení a manipulaci na suchých a mokrých površích a UHP pneumatika Hankook získala také top hodnocení v každé z těchto oblastí. Když to sportovní auto testeři shrnuli, tak Ventus S1 EVO je "hladká" a jízda s ní je "dynamická radost."
 
Testující redaktoři Auto Bild sportscars se shodli. Jasně nejlepší na trhu, v segmentu auto-sportovních časopisů, je pneumatika s názvem S1 EVO a je také jasný vítěz testů letních pneumatik. Díky své "optimálně provedené dynamice a perfektní vyváženosti" jak za mokra, tak na suchu, spolu s bezkonkurenčně nízkou hladinou hluku, je „sportovně-šeptající“ pneumatika jako výstřel náskoku před konkurencí. Navíc, testeři z Auto Bildu řekli, že pneumatika je nejen velice tichá pro uši lidí v okolí, ale i spotřeba paliva je až o tři procenta nižší, než u ostatních testovaných výrobků. Na zkušebním vozidle, se v průměru ušetřilo 0,29 litru pohonných hmot a 6,9 g CO2 na 100 kilometrů.
 

Koncept pro Hankook Ventus S1 EVO je zaměřena na vlastníky a řidiče výkonných a rychlých vozidel. Tito řidiči požadují nekompromisní výkon od svých sportovních aut, a to od pneumatik až k nejmenšímu šroubku, aniž by slevili na jakémkoliv jiném atributu, jako je pohodlí nebo nízký valivý odpor. Vývojový tým Hankook Tire se zaměřil jako obvykle na bezpečnostní kritéria během trakce a brzdění. Zvláštní pozornost byla proto věnována rozvoji v HDSC (příměs vysoce dispergovatelné silicy) na běhounu pneumatiky, která byla poprvé použita u Ventus S1 EVO. Zapojením nového procesu „míchání“ směsi, byli vývojáři schopni dosáhnout výrazně vyšší podílu silicy v běhounu pneumatiky, jakož i lepší rozložení tohoto „materiálu“, což je zvláště důležité, když jde o přilnavost na mokrých površích.